Firemní hlasové řešení SPCom VoIP linka

Využijte moderního způsobu telefonování přes Internet. Snadno si nastavíte parametry služeb tak, jak potřebujete a navíc budete moct využívat velké množství doplňkových služeb. Volání přes IP je velmi levné a efektní řešení pro vaši firmu.

SPCom VoIP linka představuje kompletní hlasové řešení pro firmu. Jde o moderní způsob telefonování přes IP s garantovanou kvalitou přenosu hlasu (QoS). Služba zajistí virtuální pobočkovou ústřednu, a to zcela bez investic a nákladů na její údržbu a provoz.

Každý koncový uživatel ve firmě bude využívat vlastní telefonní číslo a účet. Parametry služby lze snadno a rychle nastavit podle aktuálních potřeb prostřednictvím webového portálu. Součástí služby je navíc spousta pokročilých doplňkových služeb.

Pro zkvalitnění telefonování a obsluhy SPCom VoIP linky je možné využívat například tyto doplňkové služby:

Webový portál Webová aplikace, jejímž prostřednictvím si můžete sami nastavovat a upravovat parametry služby pro jednotlivé koncové uživatele či jejich skupiny. Existují zde dvě úrovně přístupu – administrátorský (širší práva, ovlivňuje nastavení všech uživatelů, jejich skupin či jednotlivců) a uživatelský (ovlivňuje v omezené míře pouze nastavení vlastního účtu).
Manažer hovorů Manažer hovorů je webový nástroj umožňující zahájit, ovládat a přijímat hovory na IP telefonu uživatele prostřednictvím PC. Pro zvýšení komfortu telefonování je vhodné vybavit IP telefon handset sadou.
Hlasová schránka Každý uživatel služby má k dispozici hlasový portál – schránku, ve které může volající zanechat zprávu volanému v případě jeho nepřítomnosti. Hlasovou schránku je možné ovládat i z jiných telefonů prostřednictvím kódů tónové volby.
Přesměrování volání

Přesměrování volání umožňuje uživateli přesměrovat příchozí volání na jiné, uživatelem definované telefonní číslo nebo SIP-URI (například do domácí kanceláře nebo na mobilní telefon).

  • Přesměrování všech volání – Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo nebo například do domácí kanceláře či na mobilní telefon.  
  • Přesměrování volání při obsazení – Přesměruje všechny příchozí hovory na jiné číslo v případě právě probíhajícího hovoru.
  • Přesměrování volání při nepřihlášení – Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo v případě, že uživatel na volání neodpovídá.
  • Přesměrování vybraných volání – Přesměruje příchozí volání na jiné číslo v případě, že splňuje podmínky zadané uživatelem. Službu lze použít například, pokud chce uživatel přesměrovat pouze volání od nadřízeného, člena rodiny, důležitého zákazníka atp.
Souběžné vyzvánění Umožňuje vyzvánění příchozích hovorů na více telefonech (až deseti) současně. Hovor je následně uskutečněn tam, kde byl jako první vyzvednut. Typickým příkladem je souběžné vyzvánění na mobilní telefon uživatele, který tak může být neustále k zastižení na čísle své pevné linky.
Sekvenční vyzvánění Postupná aktivace vyzvánění až na 5 lokalitách různým počtem vyzvánění (navíc také na základním telefonu).
Konference tří stran Umožňuje sestavit konferenční hovor až se třemi účastníky pomocí telefonu uživatele nebo jeho Manažera hovorů.

Poptat služby

Tel.: 491 040 040
Mapa pokrytí