Hlasové služby

Ušetřete za firemní volání díky SPCom VoIP lince

VoIP, česky volání přes internet, je v porovnání s klasickými tarify levnější a oproti běžnému vyřizování hovorů i pohodlnější. Funguje totiž na pevné lince, mobilu, počítači i tabletu. S SPCom VoIP linkou bude mít každý uživatel ve firmě své vlastní telefonní číslo a může volat prakticky odkudkoli. Nabízíme také velké množství doplňkových služeb.


Výhody volání přes SPCom VoIP linku

máte garantovanou kvalitu přenosu hlasu (QoS),

prostřednictvím webového portálu si snadno nastavíte parametry služby tak, jak potřebujete,

bez investic a nákladů vám služba zajistí virtuální pobočkovou ústřednu, její údržbu i provoz.

Doplňkové služby

Aby se vám s naší VoIP linkou telefonovalo ještě lépe, můžete využít některé z následujících služeb.

Webový portál

Jedná se o webovou aplikaci se dvěma úrovněmi přístupu. Administrátorský vám umožní nastavovat parametry služby pro jednotlivé koncové uživatele či jejich skupiny. Uživatelský přístup pak poslouží vašim zaměstnancům k nastavení jejich vlastního účtu.

Manažer hovorů

S tímto nástrojem můžete zahájit, ovládat a přijímat hovory na IP telefonu prostřednictvím PC. Aby bylo telefonování ještě příjemnější, doporučujeme vybavit IP telefon handset sadou.

Hlasová schránka

Každý uživatel služby má k dispozici hlasový portál – schránku, ve které může volající zanechat zprávu volanému v případě jeho nepřítomnosti. Hlasovou schránku je možné ovládat i z jiných telefonů prostřednictvím kódů tónové volby.



Souběžné vyzvánění

Díky této službě mohou příchozí hovory vyzvánět až na deseti telefonech současně. Hovor se následně uskuteční tam, kde bude jako první vyzvednut. Takže zatímco hovoříte přes mobilní telefon, jste stále k zastižení na čísle své pevné linky.



Sekvenční vyzvánění

Zajistí postupnou aktivaci vyzvánění až na 5 různých lokalitách. Pokud tedy nebude hovor zvednut na prvním volaném čísle, automaticky se přesměruje na další, aniž by to volající jakkoli poznal. Sami si přitom můžete určit počet vyzvánění, po kterém bude hovor přesměrován.

Přesměrování volání

Umožní přesměrovat volání na jiné číslo, které si sami určíte, případně na SIP-URI (například na domácí kanceláře nebo mobilní telefon). Máte přitom hned několik možností:

  • Přesměrování všech volání – přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo nebo například do domácí kanceláře či na mobilní telefon.
  • Přesměrování volání při obsazení – pokud budete s někým právě telefonovat, budou další příchozí hovory přesměrovány na jiné číslo.
  • Přesměrování volání při nepřihlášení – přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo v případě, že uživatel na volání neodpovídá.
  • Přesměrování vybraných volání – přesměruje příchozí volání na jiné číslo v případě, že splňuje podmínky zadané uživatelem. Můžete si tak například určit, aby byly přesměrovány pouze hovory od vašeho nadřízeného, člena rodiny, důležitého zákazníka atp.


Konference tří stran

Umožňuje konferenční hovor až mezi třemi účastníky. Volání může každý uživatel uskutečnit pomocí svého telefonu nebo Manažera hovorů.

Proč SPCom?

Přinášíme radost z internetu pro měšťany i vesničany ve Vychodních Čechách

  • Zřízení zdarmaPrvní měsíc zdarma
  • Rychlý servisRychlost a stabilita
  • Chytrá WIFI síťBleskový servis
  • Bezstarostný převodBezstarostný převod